Naar Langley

1 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Na het ontbijt, met ons laatste eitje, vertrokken naar onze laatste overnachtingsplaats Langley. Nog even gestopt bij de wifi-tree om de laatste berichtjes binnen te halen en te versturen.
Het zonnetje scheen wéér dus dat beloofde een mooie dag te worden.
Weer de mooie weg gereden langs Darrell Bay, Highway 99 , de Sea to Sky highway.
Nog een paar foto's gemaakt, blijft mooi.
In West Vancouver gestopt voor wifi, Rob had een Starbucks gevonden op de navigatie.
Even gezocht naar een parkeerplaats voor de camper, was hier toch wat minder gewoon.
Bij de Starbucks een koffie gehaald en een stuk chocolade cake. Hier de blog geschreven en Rob de foto's weer toegevoegd. Dit duurde wel even door ons avontuur met de vissers.
Daarna rondje langs de winkels, waren erg chique, toch wel even leuk. Bleek er ook een heel groot overdekt winkelcentrum, hier naar binnen en af en toe een winkel in.
Een leuk jurkje gekocht en voor Daphne een cadeautje.
Terug naar de camper en hier een broodje gegeten. Toen onze route vervolgt naar Langley.
We gingen dwars door Vancouver, wat een drukte was weer even wennen. Het eerste stuk was mooi maar later werd het steeds minder en minder. Beetje de achterbuurten van Vancouver. Heel veel zwervers en junks, deuren op slot en blijven rijden.
Na Vancouver werd het gelukkig weer een stuk rustiger daar voelden we ons toch prettiger bij 😁.
Rond 3 uur bij de campsite , aangemeld bij de office, waar ik werd aangevallen door muggen !! Rob werd in de camper zelf aangevallen door muggen die door het glas heen wilde !!
Ze waren het al aan het behandelen, maar mij hadden ze toch weer te pakken 🙁.
Naar onze plek gereden, helaas zonder dump, dus terug naar de office en om een plek met dump gevraagd. Daar de camper geparkeerd en alles aangesloten. Hier gelukkig minder muggen was een open plek met wat wind.
Even wat gedronken en een ijsje gegeten.
Daarna lopend naar Fort Langley, weer opzoek naar wifi want op de campsite slecht bereik.
We wilden Betty nog een berichtje sturen want die zou 's avonds langs komen.
Heel Fort Langley doorgelopen maar bijna nergens wifi. Bij het oude fort even binnen gelopen en een whisky glas met een Eagle erop gekocht.
Eindelijk bij een terrasje wifi en het was nog Happy Hour ook 👍.
Betty kunnen contacten , drankje gedronken en daarna terug naar de camper.
Vuurtje gestookt want we hadden nog zalm!! Heerlijk gegeten we hadden nog van alles wat op moest. Ook nog geprobeerd om aardappels te poffen, was geen succes.
Om half 8 kwam Betty, gezellig bij het vuur gezeten en lekker zitten kletsen. Na de koffie aan de borrel. Op een gegeven moment naar binnen want het hout was op.
Vast een beetje de aankomende week doorgenomen, we gaan nog heel wat leuke dingen doen!! Om even voor 10 uur Betty uitgezwaaid en toen de koffers gepakt.
Nog even wat gedronken en toen naar bed.
Morgen de camper wegbrengen 🙁.

1. Frea:
    1 juni 2018
    Veel plezier met Betty!!!
  2. Miranda:
    Komt goed 😄
  3. Fam. Tesselaar:
    2 juni 2018
    Oooo hard gegaan zeg. Maar wat een pracht reis. Nu nog een weekje leuke dingen doen met Betty, enjoy 👍
  4. Linda:
    2 juni 2018
    Al een mooie reis achter de rug, veel plezier met Betty👍🏻💋💋
  5. Miranda:
    2 juni 2018
    Gaan vandaag Eagles kijken 😄zijn zeer benieuwd!