Camper inleveren en naar hotel over.

1 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Slecht geslapen en al vroeg eruit. Wilde ons waarschijnlijk niet verslapen . Nog één ontbijtje en toen alles opgeruimd. Om half 10 vertrokken met nog een Nederlands stel achter ons aan. Wisten niet waar ze moesten zijn hadden geen navigatie!
Het was rustig op de weg dus dat ging voorspoedig. We zijn eerst via ons hotel gereden om vast onze bagage af te leveren. Dit lag toch op onze route. Toen door naar Fraserway dit was bijna 30 km vanaf de campsite.
Er stond een hele rij campers bij het tankstation net voor Fraserway , wij hadden gelukkig al eerder afgetankt. Dus wij konden meteen door met de camper. Op het terrein van Fraserway ging het allemaal erg snel. De camper geparkeerd en een man kwam alles even checken. Of we nog problemen hadden gehad enzo. Eindstand van de kilometers opgeschreven en toen papier ondertekend. We mochten 3000 km rijden en hadden totaal 2936 km gereden dus dat was echt heel goed gedaan van Rob👍.
Toen met papier naar binnen om alles af te handelen.. Waren eerste in de rij dus dat ging heel voorspoedig. Zelfde dame die ons de eerste dag had geholpen hadden we nu weer. Er waren geen moeilijkheden dus hoefden alleen nog wat handtekeningen te zetten en we waren al klaar. Binnen 15 min alles geregeld !
Moesten nu alleen nog naar ons hotel, helaas reden ze die kant niet op om mensen af te zetten 🙁. De baas heeft een taxi voor ons gebeld en deze was er vrij snel. We waren om half 12 in ons hotel en konden om 12 uur al op onze kamer, prima geregeld.
Even rustig op onze kamer gezeten, broodje gegeten en alles wat ingeruimd.
Om half 2 naar buiten , Rob had een winkelcentrum gevonden op een kleine 2 km vanaf het hotel. Dus lopend die richting op, alleen moesten we langs de snelweg lopen, vonden we niet zo'n goed plan. Opzoek naar een andere ,veiliger route, een beetje omgelopen maar het winkelcentrum gevonden.
Was een mooi overdekt centrum met genoeg winkels. Rondje gelopen en af en toe een winkel in. Er was ook een Hudson Bay dus daar ook even gekeken.
Opgegeven moment even gaan zitten en een miesoepje gegeten. Als laatste door een grote sportzaak gelopen en daar mooie schoenen voor Rob gekocht. Na de waterduik waren ze echt overleden 😐.
Toen weer terug naar ons hotel, waren hier weer rond half 5. Betty zou ons om kwart voor 6 ophalen. Even op bed gelegen en Rob lekker in bad geweest. Rond half 6 naar beneden, wachten op Betty.
Ietsjes later opgehaald en nog wat boodschappen gedaan voor het avondeten. Ook nog een borrel gehaald.
Naar Betty's huis, en samen wat gedronken en daarna eten gemaakt. Pasta met salade en garlicbread, smaakte prima!
Daarna gezellig zitten kletsen en rond 12 uur naar het hotel, waren allebei aardig moe.
Morgen naar de Eagles zijn heel nieuwsgierig.

1. Daphne:
    2 juni 2018
    Nou hè he eindelijk bijgelezen! 😅
    Maar via de app natuurlijk alles al meegekregen.
    Heel veel plezier de laatste week en tot snel!! 😘
  2. Miranda:
    3 juni 2018