Rustig dagje Eagles en beaches.

2 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Betty zou ons om 11 uur komen halen. Dus uitgeslapen en kwart voor 10 naar het ontbijt. Alles was bijna leeg, bleek het ontbijt tot 10 uur te zijn, wij dachten 11 😮, foutje !! Gelukkig konden we wel blijven zitten en toch nog wat kunnen eten. Zelfs een wafel gebakken.
Daarna nog even naar boven en blog van gisteren geschreven.
Om half 12 naar beneden even gewacht en toen was Betty er. Had een koelbox op wieltjes mee met broodjes en drinken.
Eerst richting de Eagles , in de buurt van Boundary Bay. Zagen er één zitten op een telefoonpaal. Maar voor de rest weinig Eagles. Doorgereden naar Boundary Bay en daar uitgestapt. Kwamen mensen tegen en Betty vroeg of ze Eagles hadden gezien. Niet echt maar wisten wel waar wel 👍. Nog even gepraat bleek dat de vrouw vorige maand nog in Nederland was geweest en zelfs op Texel!! Hoe bizar is dat ? Had een Nederlands moeder.
Wij nog een stuk gelopen bij Boundary Bay maar geen Eagles gezien.
In de auto gestapt en terug naar de grote weg. Kwamen langs een boom met een nest erin met 2 jonge Eagles. Even gestopt voor foto's, beter iets dan niets 😄.
Op advies van het stel richting de dump, maar helaas geen Eagles!
Toen maar naar Crescent Beach gereden, koelbox mee en mooi plekje gezocht voor de lunch. Lekker broodje gegeten. Daarna koelbox terug in de auto, stuk wezen lopen langs Crescent Beach. Was heerlijk weer en mooi uitzicht. Weer heel wat foto's gemaakt.
Daarna naar White Rock gereden om de bocht van Crescent Beach. Dit was prachtig, mooie huizen onderweg. Deed ons denken aan de Sandbanks in Poole!
Hier geparkeerd en stuk gelopen langs de boulevard naar de pier. Dat we op de pier liepen vloog er opeens een Eagle boven ons. Omringd door heel veel vogels die niet blij met hem waren. Rob heeft eindelijk wat foto's kunnen maken 😃.
Toen terug gelopen via de winkeltjes en restaurantjes die aan de overkant van de straat allemaal waren.
Terug bij de auto nog iets gedronken en toen weer richting Betty's huis.
Nu even bijkomen van een prachtige dag en straks eten.
Morgen een rustige dag, wat wassen en voor de rest zien we wel.

1. Betty conery:
    3 juni 2018
    What a beautiful day but all the eagles ignored my mating call...lol
  2. Miranda:
    3 juni 2018
    I think it was too hot for mating ...lol.
    But thank you foto a lovely day 😘