Horse Shoe Bay en omgeving.

29 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen, Rob lekker een ontbijtje gemaakt met een gekookt eitje.
Daarna even naar de office gelopen om te zien of onze aanmelding goed was gegaan. Er zat een jongeman in de office, die zei dat alles goed was gegaan, maar dat hij een veel mooier plekje voor ons had . Het mooiste plekjes van de campsite met uitzicht op het water.
We zijn even gaan kijken en vonden het ook een mooie plek dus dat even doorgegeven , maar hij had het zelf al veranderd 😁.
Naar Horse Shoe Bay gereden langs Darrell Bay, verschillende keren gestopt bij een uitzichtpunt. Een hele mooie route, alweer 👍!
Met een goed uurtje in Horse Shoe Bay. Een mooi vissersplaatsje , koffie gedronken met uitzicht op het water. We konden de zee hier weer ruiken !
Rob de foto's geplaatst bij de reisblog, ging nu supersnel.
Rondje gelopen , wat winkeltjes bekeken en toen terug naar de camper.
Weer terug naar Squamish, onderweg gestopt bij het Mijn museum in Brittannia. Niet naar binnen geweest , zag Rob niet zo zitten onder de grond. Even buiten rond gekeken en wat foto's gemaakt. Hier ook een broodje gegeten.
Toen naar Squamish gereden, wat boodschappen gedaan en een klein reiskoffertje gekocht, je weet maar nooit !
Terug naar de campsite, het liep toch alweer tegen 4en. Naar onze nieuwe plek, het zonnetje scheen hier heerlijk. Dus hup , bikini aan en nog lekker met een boek genoten van de zon.
We zouden gaan barbecueën dus Rob een mooi vuurtje gemaakt. We hadden steak, worstjes en een mooi stuk zalm. Het smaakte prima, maar vooral de zalm was echt super lekker!
Eten gelukkig op tijd begonnen want toen het zonnetje weg was werd het gauw frisjes.
Waar we nu staan hebben we helaas geen wifi in de camper , dus even naar de wifi-tree gelopen. Het was hier ook erg fris, waaide een pittig windje, dus even snel berichten gecheckt en gauw terug naar de camper. Straks even terug om dit verslag te versturen.
Morgen nog een dag Foto's volgen morgen weer.