Lake Louise

19 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Na het eten gisteren een stukje gelopen langs de Bow river. Daarna heeft Miranda het eten klaar gemaakt.en ik al vast het hout gehakt voor het vuurtje vanavond.
Om uurtje of negen het vuur aan gestoken en heerlijk samen bij het vuur gezeten.
Vanmorgen na het ontbijt vertrokken naar de Ice Road.na een paar kilometer stopte iedereen en zagen net nog een klein stukje van de beer!! Die over gestoken was.
Het is heel mooi weer en geen wolkje aan de lucht. En de bergen met sneeuw staken er mooi boven uit. Je blijft foto's maken!! Bij Bow Lake gestopt.
En te voet verder.en wat foto's gemaakt.waren net optijd voordat er een paar bussen met Jappeners aan kwamen. Op naar het volgende meer! Bij het Fowler meer gestopt en lopend verder.de meeste campground zijn hier nog dicht. Aan het einde van het pad konden we links en rechts af.dus eerst links en 700 meter een mooi meer en geen ijs. Mooie reflectie op het water van de bergen.daatna de andere kant opgelopen en het andere meer gezien.iets minder spectaculair dan het eerste. We reden nog even door voor een foto. En keerde de auto om terug te rijden. Onderweg terug gestopt en een heerlijke tosti banaan hagelslag gemaakt. Terug gereden naar Lake Louise en een Wi-Fi punt opgezocht om wat te schrijven. Het barst hier van de Aziaten. Lopen te schreeuwen. En dat moet je bij mij niet doen.ha ha...Straks weer hout laden voor vanavond!!😎

1. Betty conery:
    Beautiful photos!
  2. Fam. Tesselaar:
    20 mei 2018
    Wat een prachtige omgeving, en nog lekker rustig ( op de Jappaners na😉) wij zitten ondertussen in Portugal , totaal iets anders, een een iets kleiner vervoersmiddel. (Smart). Blijven genieten, wij blijven volgen👍
  3. Jjvannieuwkasteel:
    20 mei 2018
    Jullie voelen je geloof ik wel goed thuis daar. Mooie foto's
  4. Miranda:
    20 mei 2018
    Ja is hier echt genieten 😘👍