Vancouver

13 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Na een goede vlucht en service met KLM.zijn we na 8.45 hr aangekomen in Canada.we waren vlot door de douane en controle heen . Fijn dat Betty ons op stond te wachten.en het was weer fijn haar te zien. Bagage in haar auto gedaan en eedn klein stukje rijden naar het hotel. Daar even een douche genomen en wat luchtiger aangedaan.Betty is met ons naar de kust gereden om daar een terrasje te pakken. Was erg gezellig en hebben aardig bijgepraat. Onder genot van een drankje!! Na een uurtje heeft Betty ons naar het hotel gebracht. We proberen het nog een paar uur vol te houden.het is nu 05.45 nl tijd en hier 20.45.
We gaan het zien!
Morgenochteworden we on 08.30 opgehaald om naar de camper verhuurder te gaan.

1. Betty conery:
    13 mei 2018
    It was so great to see Rob and miranda standing there right when I turned around from looking to see if their flight had arrived! I yelled..hey! And gave them hugs and s warm welcome to Canada. So nice when family comes to visit! That long island iced tea was so good...and I now after speaking with them know what to plan for our week together in June. Love you both...safe travels through the Rockies! Enjoy!
  2. Linda:
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen, op naar het camper-avontuur👍🏻💋
  3. Fam. Tesselaar:
    13 mei 2018
    Betty Boop herself!! Heerlijk als er iemand je staat op te wachten in een vreemd land, start je toch wat gemakkelijker!! Enjoy and save trip!!!
  4. Miranda:
    14 mei 2018
    Dank jullie wel dames 😘. Betty is een hele hartelijke vrouw.
  5. Oom lex en tante Hen.:
    16 mei 2018
    Goede start nou super genieten liefs van ons
  6. Miranda:
    Dank je, doen we zeker 😀