Wells Gray natuurpark

24 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Gisterenavond voor de eerste keer gebarbequed op het houtvuur. Worstjes aan een pen en grillen maar, lekker met sla en stokbrood 😁.
Door de muggen naar binnen gejaagd ondanks onze anti-muggen spray 😑.
Vanmorgen geen haast, broodjes geroosterd, ja we zijn van alles voorzien! Om een uur of 11 vertrokken op watervallen tocht in Wells Gray park. Na 10 km al de eerste, de Spahats Falls , adembenemend zo mooi. Eindelijk een echte waterval. En gelukkig erg rustig. Mooie foto's gemaakt en genoten van een prachtig stukje natuur.
Door naar de volgende, de Dawson Falls. Dit was een ander soort waterval, over de hele breedte van de rivier. Wat een natuur geweld zeg !! De weg door het park is prima en mooi geasfalteerd.
Op naar voor ons de laatste waterval , dit is de op 4 na grootste van Canada. Er schijnen wel 39 watervallen in het park te zijn maar dan moet je vaak een aardig stukje wandelen hebben we vandaag geen zin in.
De Helmcken Falls zijn echt de "most amazing" Falls !! Echt spectaculair om te zien en te horen. Heel wat foto's gemaakt, nog een stukje boven langs de canyon gelopen. Mooi uitzicht op de waterval.
Dit was ons eindpunt, geluncht in de camper en toen zelfde weg weer terug.
Op de terugweg schoot er plotseling een hert de weg over ! Dus die hebben we ook vastgelegd op foto. Leuk hoor ieder dag wel wat te zien aan wildlife 👍😃!
Op de terugweg nog op een paar uitzicht plekken gestopt.
Het was weer een geslaagde dag en weer mooi weer. Hoorden op de radio dat het nog zeker tot begin juni zo blijft 😎👍.
Bij terugkomst weer getankt en een paar boodschappen gedaan. Nu weer even schrijven en dan even niets.
Morgen vertrekken naar Lillooet.

1. Betty conery:
    25 mei 2018
    Beautiful! Glad to see you're having such a fantastic adventure ....and the weather is so nice for you!
  2. Linda:
    26 mei 2018