Vancouver naar Hope.

13 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Al vroeg wakker en dat was maar goed ook want het ontbijt duurde vreselijk lang!! Geen buffet maar gewoon bestellen en er liep er weinig personeel. Gelukkig net voor half negen klaar, uitgecheckt en onze bus was mooi op tijd om ons en nog 12 pers. naar de camper ophaalplaats te brengen. Wat bleek, we stonden niet op de lijst, dus dat begon al goed! Gelukkig werden we aardig geholpen en kwam alles snel weer goed. Alle papieren ondertekend en daarna bij de camper een uitleg gekregen van Roy. Een Nederlandse jongen dus dat was wel fijn.
Alles nog even gecheckt en er waren na nog wat goede adviezen en tips klaar voor vertrek. Op richting Hope onze eerste stop.
Onderweg gestopt om boodschappen in te slaan . Het zonnetje scheen trouwens heel uitbundig dus dat reed ook fijn.
Om half drie op de campsite Sunshine Valley. Deed zijn naam echt eer aan 29 graden !! Lekker rustig plekje gekregen, Rob parkeerde hem prima. Lekker de stoelen neergezet en even van het zonnetje genoten. Nog een klein stukje wezen lopen
Gekookt op 2 pitjes, maar toch aardig gelukt.
Na het eten wezen zwemmen en gebubbeld.
Net afgewassen en zo een bak koffie. Niet te laat naar bed want toch nog wel wat slaap inhalen.

1. Linda:
    14 mei 2018
    Ziet er goed uit allemaal en heerlijk zulk mooi weer👍🏻👍🏻
  2. Fam. Tesselaar:
    14 mei 2018
    Vanaf nu lekker zelf je ontbijtje klaarmaken, wat, waar , wanneer en hoe lang je maar wil👍 . Mooie camper??
  3. Jjvannieuwkasteel:
    14 mei 2018
    De eerste stap is gezet. Nu het avontuur tegemoet
  4. Simone:
    Spannend hoor, veel plezier Xx