Sunshine Valley naar Summerland.

15 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Die namen kloppen wel deze dagen!!
Na het ontbijt nog even contact met de kinderen en toen vertrokken. Het zonnetje staat al weerr hoog aan de hemel, het beloofd een mooie dag te worden. Het wordt zelfs 31 graden !!
We volgen highway 3 , door Manning Park. De omgeving is prachtig, heel veel bomen , wilde rivieren en zelfs nog sneeuw tussen de bomen. De weg is prima tot aan Princeton. Hier gestopt en een broodje gegeten. Nu door richting Summerland, Rob heeft een groen/ gele weg op de kaart gevonden naar Summerland. Dit rijd mooi, even geen snelweg. Helaas halverwege veranderd de weg in een grintweg, wel 38 km lang !!
Terug is te ver om dus daar gaan we, we hobbelen 38 km over de grintweg! Niet voor herhaling vatbaar, maar alles gaat gelukkig goed.
De natuur is prachtig maar daar hebben we helaas weinig oog voor. Wel een marmot gezien.
En tot overmaat van ramp is de campsite waar we welden overnachten nog niet open !!
Gelukkig niet veel verder een ander gevonden, de Hoofbreak Ranch. We staan prachtig , super uitzicht en lekker rustig.
Na een welverdiend drankje nog even naar het centrum gelopen, 31 graden!! We moesten langs de weg, geen voetpad aanwezig. Rondje gelopen, opzoek naar wifi want dat was er niet op de ranch. Helaas niet gevonden, dus geen contact met thuis deze keer.
De terugweg was nog lastiger maar wel korter.
's Avonds lasagne gegeten , we hebben een oven en magnetron !!
Later nog wat gelezen en een spelletje gedaan.
Tot straks dan schrijft Ro

1. Betty conery:
    16 mei 2018
    The interior of British Columbia is where you are...hwy 3 is beautiful driving...lots of fruits stands you will see as you continue to travel the interior. Beautiful lakes and lots of nice stops ....I'm glad you're enjoying it....and it's only day 2! Lol
    Groetjes can betty xo
  2. Miranda:
    Thanks Betty, only no fruit , tot early in the season I think 😁
  3. Fam. Tesselaar:
    16 mei 2018
    Oooo krijg dejavu met die grindweg😱😱 probeer ook eens te kijken of kaarten ter plaatse meer duidelijkheid geven over de wegen, dat je niet weer voor verrassingen komt te staan. Maakt het wel avontuurlijk natuurlijk😇maar of de camperverhuurder er blij mee is😉.
  4. Michel:
    Genieten daar maatje