Van Summerland naar Revelstoke

16 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg wakker.maar gelukkig toch nog in slaap gevallen tot 09.00 hr.wakker geworden met een zonnetje!😎ontbijtje klaar gemaakt en Miranda kon zo aanschuiven. We moesten nu toch echt tanken dus 350 mtr terug gereden en getankt voor 100$ CAD.pff 1op 5 dus😐.Oké dat weten we ook weer!!
Op naar Revelstoke.mooie weg langs meren en fantasieën uitzichten.hoop wijnvelden langs de berg hellingen. We wilden in Kelowna even stoppen .maar het was daar zo druk.zijn we maar door gereden naar het volgende plaatsje. Gelukkig lekker rustig. Hebben daar brood gehaald. En bij Mac Donalds een cappuccino gehaald.zo dat was goedkoop. Nou snap ik wel dat ze daar gaan eten.inplaats van verse groenten. Want een bloemkool betaal je hier 4.5 $ CAD voor. Afijn daar nog even wifi contact gezocht want dat hadden we niet afgelopen dag.
Daarna doorgeven en kwamen echte eagles tegen.echt mooi om te zien.vandaar de trans canadian highway op nasr Revelstoke. We waren daar om half 3 dus even het paatsje bekijken en daarna nog 3 km naar de camping.
Aangekomen daar aangemeld en meteen om de hoek parkeren. Alle voorzieningen aansluiten en klaar. Tegenover kwamen we een Nederlands stel tegen en die had de route tegenovergesteld gereden. Dus een hoop tips gekregen. En hij had ook bij de marine gevaren dus het werd al gauw heel gezellig. Miranda is nu het eten aan het klaarmaken.en vanavond hebben we hout voor een vuurtje. Als we de weerberichten moeten geloven blijft het mooi weer!! We gaan zien wat Miranda in elkaar geflanst heeft want gisteren kwam ze er makkelijk vanaf met een lasagne uit de magnetron😁.morgen 280 km rijden naar Banff in Alberts. We gaan de Rocky mountain in!!😎