Omgeving Langley

7 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Vanmorgen om 11 uur opgehaald door Betty. Niet ontbeten want we gingen voor brunch naar Krause Berry farm. Stukje gereden de country in. Bij de farm kon je zelf je aardbeien plukken en later in het jaar ook blauwe bessen. Maar dat gingen we niet doen. Wij gingen een wafel eten met aardbeien en slagroom 😁, als lunch! We waren niet de enige.
Het was heel erg lekker !! Betty had nog een verrassing voor me, ik kreeg van haar een zelfgemaakte hanger, een dromenvanger, heel mooi. Ben ik erg blij mee 😘! Er was ook een winkel bij met kookspullen , hier nog even rondgekeken. Het was een groot complex met ook nog een winery.
Daar was het nog iets te vroeg voor 😄!
Terug naar de auto en nu naar Campbell Valley , een park bij Betty in de buurt. Waar ze regelmatig heen gaat om even te wandelen.
Nog steeds een beetje grijs, maar niet koud.
Stukje gewandeld, de Little Loop gedaan, 2,5 km om het water heen.
Was wel even goed na de wafel !!
Heel veel eekhoorntjes gezien en ze waren aardig tam. Dus goed te fotograferen. Weer wat anders dan walvissen.
Daarna naar Betty haar vader en stiefmoeder gereden in Surrey, zo'n goed half uur rijden.
Werden hier heel gastvrij ontvangen en konden gewoon Nederlands praten. Een paar gezellige uurtjes gehad , over van alles gepraat, onder genot van koffie/thee en later een eigen gemaakt wijntje met kaas en crackers.
Daarna even terug naar het hotel om in te checken voor morgen. Hadden we onze paspoorten voor nodig en die lagen in het hotel.
Gelukkig ging dit erg vlot en konden we ook nog andere stoelen kiezen.
Rob blij want die zit graag achterin.
Nog even langs de Liquorstore voor een fles whiskey, toen naar Betty's huis. Koffie gedronken en blog geschreven. Betty is druk in de keuken onze laatste gezamenlijke maaltijd te bereiden. Steak met corn on the cob en aardappel salade, heb nu al trek.
Vanavond nog even gezellig samen en even kijken of we morgen middag nog iets kunnen doen.

1. Betty conery:
    9 juni 2018
    What geweldige photos! Beautiful day and great times to remember!
    Groetjes van mij...xxoo