Van Lillooet naar Whistler

26 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Oké eerst nog even gisteravond! Heerlijk gegeten van de BBQ natuurlijk. Een paar mooie steaks gegeten. Daarna was ik (Rob) iets wat smerig en ben gaan douchen. Daarna even de foto's op de blog gezet. Ondertussen heeft Miranda een paar herten gespot voor de camper. En mooie foto's van gemaakt. Na een spelletje yatzee 1-1 gaan slapen. Ondanks dat het binnen 24 gr was. Dus even de airco aan tot een behaaglijk temperatuur was bereikt.
Vanmorgen met het zonnetje wakker geworden! Ontbijtje en daarna nog even naar de meiden appen. En begonnen aan de 130 km naar Whistler. Niet veel maar we doken de bergen weer in dus dat gaat niet zo hard! Het eerste gedeelte was spectaculair en mooie foto's gemaakt. Na een ruim een uur tijd voor een bakkie. Even naar buiten. Nou dat was best wel fris. Na een kwartiertje weer verder omhoog. Nog 35 km naar Whistler.mooie panoramaas om ons heen. En we zaten in het first nation gebied. Nog even wat bijgetankt want voor de zekerheid dat we het haalde. Zeker berg op lust deze 3.5 liter ford motor een aardige slok! Gemiddeld 1 op 5 pfff en er gaat 140 liter in🤤 . Na een half uurtje aangekomen in het Olympische dorp Whistler waar ook de Campground zich bevond. Gelukkig op tijd want het was best wel druk. We hebben een mooi plaatsje met Wi-Fi vanuit de camper. Mag ook wel voor deze prijs!! Alles weer aangesloten en tijd voor een loopje naar het Olympisch centrum. Was 3 km dus wel te doen! Alles was gesitueerd bij elkaar.
Alvast gekeken voor morgen bij de gondellift. En daarna op een terras een paar drankjes genomen. Oja allebei nog een shirtje gekocht. Ondertussen was het al bijna 17.00 tijd om terug te gaan. Na 3km weer terug en Miranda begonnen met het klaarmaken van het eten. Nu klaar dus eet smakelijk!!😎