Jasper naar Clearwater.

23 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Gisteren nog naar Pyramide Lake geweest. Een mooi rustig plekje gevonden. Hier een paar uurtjes gebleven. Maar toch maar terug naar de campsite om te eten. Had de magnetron nodig !! En dat lukt alleen onder stroom. Wel luxe trouwens, gewoon een combinatie oven in de camper 👍😁.
Rijst gegeten met zoetzure saus en kip met groenten. Erg lekker.
Na het eten, lekker buiten gezeten was nog prima temperatuur. Rob vuurtje gemaakt en boek gelezen.
Rond tienen nog even rondje gelopen om Wapities te zien maar helaas vanavond niet.
Werden pas om kwart voor negen wakker, hadden op tijd willen vertrekken maar na een snel ontbijt reden we om 10 over negen de poort uit. Wel handig dat je alleen de stekker uit het stopcontact hoeft te halen 😁! Weer een prachtige dag en een mooie route. Om kwart voor tien moest de klok een uur terug, dusws het zomaar weer kwart voor negen !!
Gestopt bij Mount Robson, de hoogste berg van de Rockies. Door het schitterende weer prachtig te fotograferen. Schijnt niet zo vaak te gebeuren.
Opgegeven moment afgeslagen naar Highway 5, scheen een saaie weg te zijn maar wij vonden het wel meevallen. Zagen hier toevallig wel een beer de highway oversteken !! Was wel wat ver maar zag hem later in de berm weer de bossen in gaan. Die hebben we maar mooi gezien 😁👍!
Rond 2 uur in Clearwater , ging best vlotjes die 350 km.
Plekje gevonden op de Clearwater Wells Gray Campingground.
Nog boodschappen wezen doen en via informatie centrum weer terug naar campsite. Hebben hier wifi dus snel iedereen even geappt.
De wasmachine draait nu ik dit schrijf dus dat gaat ook prima.
Morgen de omgeving wat beter bekijken.

1. Frea:
    24 mei 2018
    Prachtig!!!! En wat een rust! Mooie dag🌞🌞🌞
  2. Miranda:
    24 mei 2018
    Was een mooie en warme dag. Gaan nu zo slapen 😴😴
  3. Linda:
    26 mei 2018
    Wauw wat zijn die bergen toch prachtig, geniet mee hoor met al die mooie foto’s. 💋💋
  4. Miranda:
    26 mei 2018
    Ja, en ze zijn iedere keer toch weer anders 😀. Blijf foto's maken. Leuk dat je alles zo volgt ❤❤.