Ice road in Alberta

21 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg vertrokken. Vanaf Lake Louise. Mooi weer iets bewolkt.de eerste 58 km hadden we gisteren al gedaan.dus dat scheelde. Na 80 km even gestopt maar het barste er van de Aziaten. Op naa de Ice field. Langszaam omhoog en mooie uitzichten kwanen wij er aan. We waren niet de enigste. Dus een hoop foto's gemaakt. Het viel ons een beetje tegen. Het was wel mooi. Dus nu richting Jasper. Onderweg een paar keer gestopt om watervallen te bekijken. Deze waren spectaculair. We arriveerde half 3 in Jasper.even de benen strekken en een biertje scoren. Nog wat boodschappen gedaan. En toen naar de campground gereden. Dat was 4 km terug. Aangekomen aangemeld en ons plekje opgezocht. Beetje smal plekje. Maar Miranda achter de camper kon het niet fout gaan. Oké ook bij de ingang hout opgeslagen. Nog lekker in het zonnetje gezeten . En alvast het hout klaar maken voor het kampvuur! Na het eten en afwassen vuur aangestoken en bij het vuur een spelletje gedaan.mmm allebei de spelletjes verloren. We zijn om 23.00 naar bed gegaan. Truste 😎

1. Linda:
    22 mei 2018
    Zo even bijgelezen, wat een prachtige foto’s jongens en jammer van die Aziaten die zitten ook overal tegenwoordig😂😂 Enjoy👍🏻💋
  2. Miranda:
    22 mei 2018