Hotsprings Miette

22 mei 2018 - Canada, Verenigde Staten

Gisteravond ging Miranda het vuurtje maken en natuurlijk hout hakken. Uiteindelijk hadden we een kampvuur en tot na tienen buiten gezeten. We zijn gaan douchen.en vlakbij de douches kwamen we Wapities tegen. Tussen een hert en een eland in.best wel groot. Ik kon tot 2 mtr ze benaderen. Helaas geen fototoestel mee. Anders werd het een selfie met hem😃.
De volgende ochtend met strak blauwe lucht opgestaan en we zouden croissants bakken in de oven. Maar het ging ierts harder dan we dachten en waren verbrand.
Dus maar een broodje dan.
Op naar Miette hotsprings 45 km naar het oosten. We waren er om 11.00 en was gelukkig niet zo druk! Verschillende temperaturen had je. We hebben het koude maar links laten liggen😉 . Om even voor 14.00 omgekleed en de camper ingestapt en heb Miranda terug laten rijden. Wat wel even wennen was voor haar! Maar ging goed hoor! Straks naar de Pyramide lake en daar gaan we eten in het zonnetje en daarna zien we wel. In ieder geval morgen naar Clearwater.

1. Linda:
    23 mei 2018