Capilano River Regional Park en Suspension Bridge

4 juni 2018 - Canada, Verenigde Staten

Na het ontbijt nog wat ontspannen op onze kamer. Om half 12 door Betty opgehaald. Vandaag naar Capilano naar het park en later naar de Suspension Bridge. Via de Mac Drive en koffie gehaald en daar gingen we. Rob ging rijden vandaag, kon Betty ook eens om zich heen kijken.
Tegen enen bij het park, lekker zonnetje, de wandelschoenen aan en op naar de dam, de Cleveland Dam.Wat mooie foto's gemaakt, en daarna route gevolgd maar de hatchery. Hier worden 4 soorten zalm opgekweekt en opgegeven moment losgelaten in de natuur.
Mooi om te zien hoe dit allemaal gaat. Prachtige omgeving om de hatchery.
Hierna ons pad vervolgt door het bos. Mooie wandeling met prachtige doorkijkjes op de rivier.
Het pad liep af en toe aardig omhoog, dus onze kuitspieren weer goed getraind. Halverwege even een banaantje gegeten.
In totaal ruim 2 uur weggeweest. Nog even lekker in de zon gezeten om even wat bij te trekken.
We hadden wel honger gekregen en Rob had een Subway gevonden op de navigatie, hier naar toe gereden. Allemaal een broodje tonijn gegeten, was erg lekker, daar waren we wel aan toe.
Nog even naar Lonsdale Quay gereden en hier even rondgelopen, er is hier een overdekte markt.
Toen weer terug naar Capilano want nu gingen we naar de Suspension Bridge.Na 5 uur was het 30% goedkoper en een stuk rustiger, dus dubbele winst 👍.
De brug was in het echt wat korter dan op de foto's, maar bleef een mooie ervaring. Je moest wel zeebenen hebben want hij wiebelde best wel, ook dankzij Rob 😏!
Verder was er een tree tops route gemaakt, dit was echt bijzonder.
We liepen echt hoog tussen de bomen. Ook nog een pad beneden tussen de bomen gelopen. Was allemaal prachtig aangelegd.
Terug naar de overkant, Betty was wat moe en bleef even zitten. Wij zijn ook nog een cliffwalk, hier liep je langs de wand op een loopbrug met af en toe een uitkijkpunt, ook weer prachtig gemaakt. En mooie uitzichten op de Suspension Bridge.
Om even na 7 weer terug bij de auto. Terug naar Betty's huis, waren hier weer om kwart over acht.
Waren allemaal best moe , Betty heeft een lekker broodje zalm burger gemaakt. Nog even wat na gepraat en wat gedronken.
Zo weer naar het hotel, morgen vroeg op. Gaan met de ferry van negen uur naar Vancouver Island.

1. Frea:
    5 juni 2018
    Weer een geslaagde dag!!! Dikke knuffel!
  2. Miranda:
    5 juni 2018